S1 A3: Carlottas överbeskyddande egenskaper kommer fram när någon som står henne nära hamnar i knipa. Jahil befinner sig i stor fara när han försöker att skaffa tillräckligt med pengar för en inspelning. Samtidigt fortsätter Simones förflutna att hemsöka henne och Star försöker se till att hennes syster går säker.