S4 A3: Larry lappar ihop relationen med Michael genom att skicka honom på en blindträff. Jeff berättar om en irriterande sexuell fantasi, och Ben Stiller har ett ultimatum. Larry gör grova anklagelser mot funktionshindrade arbetare.