S1 A3: Jaehyun meddelar sin kandidatur till president och Kim Seondeok dyker äntligen upp. Taera kastas in i ett tumult från sitt förflutna och nuet, och hon oroar sig för att hennes familj ska ta skada. Bekymrad över att Taera inte beter sig som hon brukar anställer Jaehyun en livvakt.