S1 A3: När den förruttnade kroppen från en venezuelansk ambassadörs son hittas hängande från ett träd på campus till en exklusiv privatskola, förvandlas ett självmordsfall snabbt till en väv av lögner, sex och skandaler som involverar skolans personal och studenter.