Flykten med Norges guld Episode 3
S1, A3: Samtidigt som tyska bombplan jämnade Åndalsnes och Molde, lyckades Haslund få 33 ton guld i säkerhet ombord på två olika brittiska kryssare. Kommer de lyckas få ut de sista 17 ton guld ur ett Norge i krig?