The Hills: New Beginnings Episode 3
S1, A3: Audrina får veta nåt chockerande om Justin Bobby som får henne att tvivla på hans motiv. Det går hett till när Spencer och Heidi ifrågasätter sin vänskap med Brody. Samtidigt har Brandon Thomas Lee poolfest hos sin mamma.