S4 A3: Vad utmärker ett förhållande? Carrie träffar en jazzklubbsägare, och att dejta en ny kille är visst rätt sätt att komma över en gammal. Charlotte och Trey tänder glöden överallt på Manhattan, förutom i det egna sovrummet.