S1 A3: Phoebe berättar om sina misslyckade försök att komma nära en kändis, och så får tjejerna sällskap på scenen av Tituss Burgess, som pratar om att kanalisera Beyoncé. Samt komikerna John Early, Jackie Kashian och Kevin Barnett.