S3 A38: De gamla klasskamraterna Olof Lundh och Kattis Ahlström möter skådespelarna William Spetz och Anna Granath. Det blir bland annat en Lever den skådisjäveln-special där en i allra högsta grad levande skådis dödsförklaras av båda lagen.