S1 A4: Adéle skyller på Amaia för festen, och hon anklagas för att ha skvallrat. Paul och Amaia tar med Paz och Eric för att se en mystisk målning med kråkmen, men de hittar något skrämmande istället. Inés genomgår behandling och tar piller som ger henne hallucinationer. Elías och Elvira känner en allt mer oemotståndlig attraktion, och Paul och Amaia kommer att upptäcka något om Las Cumbres.