S3 A4: Efter hans misslyckade försök att rädda LJ och Sara, tar Lincoln emot en dödlig varning från The Company; Michael lägger upp en flyktplan från Sona; Mahones förflutna jagar honom och T-Bag klättrar i rankerna när Bellick irriterar Lechero.