S3 A4: Eve försöker lappa ihop sin relation med Niko. Villanelle får goda nyheter om sin stundande befordran, men kan inte skaka av sig känslan av att nåt fattas i hennes liv. Dasha söker efter en lösning på Villanelles oberäkneliga beteende.