S5 A4: Carmela och Tony återförenas, om så bara för att diskutera Anthony Jrs allt sämre framtidsutsikter. Feech tar med Tonys gäng på en nostalgitripp, Lorraine hamnar i blåsväder, och AJ har en minnesvärd kväll i New York.