S9 A4: Eftersom Meredith är medveten om att Derek kanske aldrig kommer att kunna operera igen, så slutar hon att prata om sina egna operationer. Samtidigt ringer Richard till Dr Catherine Avery för att be henne om hjälp med en komplicerad procedur.