S6 A4: Jack blir petad från basketlaget, och det leder till en familjediskussion om huruvida han är kort för sin ålder; Dre är orolig för Jacks framtid, men Bow känner starkt att han kommer att övervinna sin motgång och bli starkare tack vare den.