S2 A4: Augustus Hill är uppe i rätten, men hans överklagan avslås, trots alla Saids ansträngningar. Schibetta erbjuder Alvarez en del i sitt drogimperium i utbyte mot att han dödar Abedisi, och Abedisi kommer med ett motbud.