S1 A4: Jacks misstanke om att någon på CTU kan vara inblandad i attentatsförsöket mot David Palmer orsakar spänningar med en av hans närmsta kollegor. Samtidigt får Kimberlys och Janets kamp för frihet en tragisk vändning och Palmer ignorerar råden från säkerhetsteamet om hans offentliga framträdande.