S1, A4: Idag lagar Miljuschka en upp-och-ner-nötstek med karamelliserad butternutpumpa, en paj med alla möjliga smakrika grönsaker som man tryggt kan ställa på bordet som ett riktigt proffs. Och till efterrätt - bägare med cremé caramel med kardemumma.