S6 A4: Boyd fyller 10 år. I enlighet med familjen Baxters traditioner vill Mike inget hellre än att ge honom ett hagelgevär och ta med honom ut för att jaga. Kristin gillar idén, men Ryan uppskattar inte tanken på att hans son ska få ett vapen eller göra djur illa. Kyle och Mandys förberedelser inför bröllopet fortsätter. Vanessa försöker övertyga Kyle om att de två ska dansa.