S4 A4: Davids före detta fästman kommer tillbaka in i hans liv med frågan "Varför jag?". Nate har ett medialt möte, Keiths jobb tvingar honom att dölja sin sexualitet, och Federico känner igen sig själv i Davids förflutna.