S1 A4: Ray och hans familj besöker Bel Air Academy, i hopp om att Bridget ska få en plats på skolan, men dagen avbryts när Ray plötsligt måste ta hand om ett fall på ett hotell i Beverly Hills. Ray får veta att mordutredningen mot Mickey har lagts ner.