S2 A4: Nuckys advokat får en idé som kan hjälpa Nucky i åtalet för valfusk. Jimmy och Mickey har alkohol över och åker till Philadelphia i jakt på köpare samtidigt som Nucky sluter ett riskfyllt avtal om att införa sprit i Atlantic City. Chalky blir trängd både hemma och på jobbet och Owen får användning för sina kunskaper om krigsmateriel. Van Aldens agent ger sig på Mickeys lager, Ricky sänker garden i konstens namn och Gillian minns "första gången" med Kommendören.