S1 A5: Ray blir frustrerad när en otillfredsställd kund ber honom agera ut hennes fantasi om en "nödställd fröken vid vägen". Det är kärva tider för Ronnie och Jessica, och Ray hoppas på att kunna kamma hem poäng genom att lova att köpa en bil till tvillingarna. Tanya går på dejt med Floyd för att vara snäll, men blir förvånad över resultatet.