S3 A5: I ett försök att stärka moralen tar Maya med teamet på en campingtur som inte riktigt går som planerat. Teamet försöker rädda förstagångscampare efter en björnattack. Pruitt vidtar åtgärder för att reparera sin relation med Andy.