S3 A5: Rothstein diskuterar leveransproblemen med Nucky och skickar sen ett tydligt budskap till Gyp i Tabor Heights. I Washington ser Gaston Means en möjlighet när senaten börjar utreda Harry Daugherty och justitiedepartementet. Billie ber en kollega att blåsa liv i hennes föreställning. Van Alden och Sigrid får oväntat besök. Gillian har svårt att hålla verksamheten flytande i Jimmys frånvaro. Margaret hamnar i en besvärande situation på sjukhuset, och senare även hos madam Jeunet.