S3 A5: Antoine Batiste övar dans med sina elever medan Desirees mammas hus rivs. Annie T:s föräldrar kommer på besök och får höra om hennes skivkontrakt. Albert Lambreaux barn får veta att han har lymfom. Toni Bernette får veta mer om Sofias pojkvän. När Sofia blir stannad av polisassistent Billy Wilson, vänder sig Toni Bernette till polisintendent Marcus Grayson. Janette Desautel återförenas med en vän.