S8 A5: Joseph har skickat kärlek och pengar till sexiga Sabrina men hans syster köper inte Sabrinas lögner och kontaktar Nev och Kamie för att få reda på sanningen. Det de upptäcker är så chockerande att de undrar om lögnerna nånsin kommer att upphöra.