S1 A5: Valerie är orolig att handlingen i hennes comeback inte duger när tv-bolaget försöker piffa upp hennes reality-serie genom att korsa den med en annan, och genom att spela ett spratt som nästan förstör Valeries lunch med en redaktör för tidningen TV Guide.