S2 A5: Kommissarie Colson ifrågasätter kvaliteten i polisens utredningar. Janette hamnar på Le Bernardin. Annie försöker skriva låtar. Mimi får en låt från rapparen Mannie Fresh, medan Davis upptäcker en ny talang. Sofia får en praktikplats på stadsfullmäktigeledamot Oliver Thomas kontor.