S1 A5: Las Cumbres har en tidigare tro om att djävulen finns i klostret. Amaia upptäcker ett övernaturligt band mellan henne och Inés. Elías känner sig extremt skyldig efter vad som hände med Elvira. Under tiden hittar Paul något i sin cell som får honom att misstänka brodern. Eric drabbas av en konstig blackout och Paul och Amaia följer en ledtråd för att hitta Crow's Nest.