S6 A6: Eric överväger ett erbjudande från ett managementföretag och försöker reparera relationen med Ashley. Ari blir förlåten av Mrs Ari på hemmaplan men när Mrs Klein dyker upp ser det inte lika ljust ut på jobbet.