S1 A6: Richard känner sig hotad när teamet anlitar "The Carver", en ökänd hackare, för att hjälpa till med Pied Pipers moln. Erlich och Dinesh kämpar om att få uppmärksamhet från Tara, Gilfoyles flickvän som är på besök. Jared blir blåst.