En tragisk polishändelse riskerar Midtowns noggrant utformade image. Desperata för en plats i en show försöker tjejerna övertala den heta artisten Joyce Sheree att medverka på en av deras låtar. Carlotta kämpar för att få vårdnaden om Simone; ett missvisande foto på Noah och Alex blir viralt, och Cotton balanserar två förhållanden.