S1 A6: Haesoo avslöjar Taeras identitet i intervjuprogrammet. Under tiden hittar Sungchan ett oväntat föremål och blir Taeras allierade. Dojin inser Haesoos sanna känslor och bestämmer sig för att tro henne. Han börjar gräva i Taeras förflutna.