S2 A6: Spawn tar striden till Wynn och berättar att han kommer vid midnatt. Wynn ser sina planer grusas och försöker få sina agenter att mörda Lisa Wu som kommer allt närmare sanningen, men Spawn dödar hans mannar istället.