S1 A6: Jane, Larry och Rita följer upp en ledtråd som lämnats av Mr Nobody och besöker en skola där den ursprungliga Doom Patrol har dragit sig tillbaka. Under tiden knyter Cliff och Vic ett svagt band till varandra över sina gemensamma "fadersproblem".