S1 A6: Amaia och Paul lyckas hitta Crow's Nest. Under tiden vaknar Inés förvirrad mitt ute i skogen, och när hon ser León springer hon i skräck. Vi går tillbaka i tiden för att upptäcka hemligheten bakom Inés koppling till León. Eric drabbas av ytterligare en episod av minnesförlust. Elías märker några konstiga beteenden som börjar väcka hans misstankar.