S4 A7: Marnie får hjälp av andar från det förflutna, och Bill utlyser en opopulär lag för att skydda vampyrer från solljuset. Eric accepterar sin minnesförlust, Luna upptäcker att Sam inte är den man hon trodde att han var, och Lafayette utvidgar sitt medvetande. Pam får en peeling, Andys dejt med Holly går inte riktigt som planerat, och Jessica tvivlar på att det finns en framtid för henne och Hoyt. Alcide och Debbie går med i en varulvsflock.