S 5, A 7: Episode 7
David och Keith försöker sätta gränser mellan föräldrar och barn. Brenda och Nate får tvetydiga nyheter, vilket bekräftar deras syn på liv och död, och Ruth håller sig sysselsatt med aktiviteter men har svårt att koppla av.