S 1, A 7: Episode 7
Blanca avslöjar en chockerande hemlighet om Lil Papi som förändrar House of Evangelista för alltid. Under tiden omprövar Elektra det sätt hon försörjer sig på när House of Abundance blir vräkta från sin lägenhet.