S3 A7: Tony övertalar Uncle Junior att få ett andra läkarutlåtande om sin cancerbehandling, vilket irriterar Dr Kennedy. Carmela och Tony får vara själva när AJ är på skolresa till Washington, men allt är inte frid och fröjd.