Prison Break Episode 8
S4, A8: Lincoln och Sucre riktar in sig på Pad Man för att få tag i den sjätte och sista datakortet. Gretchen erbjuder Sara en möjlighet att hämnas. Michael och Roland gör affärer med olika brottslingar och en gruppmedlem befinner sig i skottlinjen.