S3 A8: Larry råkar förråda Wandas pojkvän, en rappare som han träffade på en fest, Jeffs fru Susie blir sur på honom för att han inte låter henne visa honom deras nya hus och han har problem med att ersätta en kavaj som Cheryl har kastat.