S2 A8: I Winterfell får Theon besök och håller ställningarna. Arya ber om en sista tjänst som Jaqen inte tycker om. Robb blir sviken. Tyrion och Varys hittar något gemensamt. Dany ignorerar Jorahs råd. Stannis och Davos närmar sig sitt mål, och Davos blir erbjuden en belöning.