S3 A8: Hughie och Ryan från "Big Brother" återvänder med katastrofala konsekvenser. Paret Calvin och Ellie tatuerar in sina osäkerheter, och barndomskompisarna Rishi och Courtney testar sin 21-åriga vänskap hårt.