S6 A8: Larry försöker göra Auntie Rae en tjänst men förolämpar henne istället. Jeffs vistelse på sjukhuset för att försöka skaffa sig ett "snarkjobb" ger Larry nya möjligheter som han inte är sen att utnyttja.