S5 A8: En ung latinamerikansk kvinnas begravning väcker frågor kring kulturen på Fisher & Diaz - och företagets framtid. David och Keith är upprörda över att inte ha kontroll, och Claire tar med sig sin jobbkompis Ted till en av konstskolans utställningar.