S2 A8: Rudy och Hästen köper ut Lori från C.C, som har dolda avsikter. Abby, Dave och Loretta varnar Ashley om riskerna med hennes aggressiva aktivism. Goldman anförtror Alston sina planer på att röja upp på The Deuce.