S2 A8: Nico verkar oförmögen att sluta fred och familjen Clios ställs inför sanningen om Constantine. Nu står både Christos nykterhet, Adrianas tillit och Irinas tro på pakten på spel och Georgina tvingas till desperata åtgärder.