S2 A9: Pied Piper och Hooli kämpar mot varandra i bindande skiljeförfarande. På Hacker Hostel ifrågasätter Jared, Dinesh och Gilfoyle en filosofisk teori och hur den kan tänkas relatera till deras livestream.